Johnnie Walker уявив, як будуть виглядати міста через 200 років
12 Сер 2022, 11:23

Johnnie Walker уявив, як будуть виглядати міста через 200 років

Два роки тому Johnnie Walker відзначав своє 200-річчя. Тепер бренд дивиться далеко в майбутнє, чекаючи наступних 200 років.

Виробник віскі представив нову серію віскі Blue Label Cities of the Future 2220, в якій він стрибає на два сторіччя вперед, щоб спроектувати утопічні бачення міст світу. Щоб проілюструвати ці міські пейзажі, компанія звернулася до діджитал художника Люка Холлса.

У серії представлені футуристичні інтерпретації 10 міст: Бангкока, Берліна, Хайнаня, Лондона, Мехіко, Сеула, Сінгапура, Сіднея і Тайбея.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Якщо порахувати, то так, міст лише дев’ять. Остання утопія – це, звичайно, планета Марс, вона ж Земля 2.0.

Лондонський варіант припускає, що мегаполіс харчуватиметься енергією вітру. Над його геометричними хмарочосами вздовж річки Темзи ширяють аеропоїзди та автобуси.

Бренд спрогнозував те, як люди майбутнього можуть насолоджуватися своїм віскі.

Пляшки поставляються з QR-кодом, щоб допомогти тим, хто куштує цей напій, подорожувати в часі у ХХІІІ століття.

Розкажіть друзям про новину