Постери, чутливі до сонячного випромінювання, нагадують людям про небезпеку раку шкіри
12 Сер 2022, 12:58

Постери, чутливі до сонячного випромінювання, нагадують людям про небезпеку раку шкіри

У розпал аномальної спеки у Великій Британії організація Melanoma UK об’єдналася з креативним агентством Leith, щоб підвищити поінформованість про шкоду від сонячного випромінювання для відкритих ділянок шкіри.

Постер, що відкривається під ультрафіолетовим випромінюванням, показує глядачам небезпеки, пов’язані з дією сонячних променів на шкіру людини, навіть коли хмарно.

Команда розробила зовнішню рекламну кампанію, в якій постери є повідомленнями, як, наприклад, «Ультрафіолетове випромінювання має приховані наслідки» і «Якщо ви піддаєтеся впливу такої ж кількості ультрафіолетового випромінювання, як на цьому плакаті, ви збільшуєте ризик розвитку раку шкіри».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробники використовували спеціальний УФ-папір, який вигоряє, щоб зробити друкований заклик залишатися захищеним від сонця, вкриваючись сонцезахисним кремом.

Кампанія була викликана зростанням випадків раку шкіри. Нині щорічно ставиться 16 000 діагнозів, у 86% випадків цьому можна запобігти за допомогою сонцезахисного крему.

Джон МакПартленд, креативний директор Leith, сказав: «Через мінливе довкілля, яке робить хвилі тепла частішими, ризик меланоми ще ніколи не був таким високим. Однак ризик розвитку меланоми існує не лише під час сильної спеки. Ми хотіли не тільки наголосити на небезпеці, яку представляє УФ-випромінювання, але й показати захист від нього, який може запропонувати сонцезахисний крем».

Розкажіть друзям про новину