У розпал аномальної спеки у Великій Британії організація Melanoma UK об’єдналася з креативним агентством Leith, щоб підвищити поінформованість про шкоду від сонячного випромінювання для відкритих ділянок шкіри.
Постер, що відкривається під ультрафіолетовим випромінюванням, показує глядачам небезпеки, пов’язані з дією сонячних променів на шкіру людини, навіть коли хмарно.
Команда розробила зовнішню рекламну кампанію, в якій постери є повідомленнями, як, наприклад, «Ультрафіолетове випромінювання має приховані наслідки» і «Якщо ви піддаєтеся впливу такої ж кількості ультрафіолетового випромінювання, як на цьому плакаті, ви збільшуєте ризик розвитку раку шкіри».
Today we launch our latest campaign for @MelanomaUK printed in sunscreen on UV paper ☀️
— Leith (@TheLeith) August 11, 2022
Exposure to UV rays, whether during a heatwave or cloudy day, is a risk factor in developing skin cancer. That’s why we created specialist outdoor posters of the dangers UV rays pose ⚠️ pic.twitter.com/wXl2XlIzlb
Розробники використовували спеціальний УФ-папір, який вигоряє, щоб зробити друкований заклик залишатися захищеним від сонця, вкриваючись сонцезахисним кремом.
Кампанія була викликана зростанням випадків раку шкіри. Нині щорічно ставиться 16 000 діагнозів, у 86% випадків цьому можна запобігти за допомогою сонцезахисного крему.
Джон МакПартленд, креативний директор Leith, сказав: «Через мінливе довкілля, яке робить хвилі тепла частішими, ризик меланоми ще ніколи не був таким високим. Однак ризик розвитку меланоми існує не лише під час сильної спеки. Ми хотіли не тільки наголосити на небезпеці, яку представляє УФ-випромінювання, але й показати захист від нього, який може запропонувати сонцезахисний крем».