Український ювелірний бренд підтримав проєкт UNITED24 в патріотичній колекції прикрас
16 Сер 2022, 12:31

Український ювелірний бренд підтримав проєкт UNITED24 в патріотичній колекції прикрас

Ювелірний дім SOVA відобразив символ української ідентичності в новій колекції прикрас KALYNA. 

SOVA надає символу нового, сучасного звучання. Коралові ягоди спускаються в незвичні грона прикрас, неначе завиток калинової лози.    

В колекції 12 прикрас в білому та жовтому золоті. Флагман KALYNA — жорстке кольє, яке ніжно обвиває шию, а віти з кораловими гронами калини опускає до серця. Колекція має універсальні підвіси, які можна доповнити однією з трьох оксамитових стрічок на вибір — червоною, чорною, або ніжно-рожевою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Червоні ягоди об’єднуються в кетяги так само як і українські жінки тримаються разом, аби бути ще сильнішими. Їх гілки не складені в ідеальні лінії, а дивляться в різні боки, відображають українську волелюбність і непримиримість. 

KALYNA стала відображенням сильної України та кожної українки, боротьби та підтримки. Тому з виходом колекції SOVA презентує колаборацію з глобальною фандрейзинговою платформою UNITED24 на підтримку України: лімітовані лляні стрічки з написом UNITED24 можна буде отримати разом з прикрасами колекції і долучитися до збору на потреби медичного напряму проєкту. У зв’язку зі збільшенням кількості постраждалих перед українськими лікарями постає гостра потреба в апаратах зовнішньої фіксації, тому мета співпраці — закупити 120 комплектів АЗФ, які забезпечать запит медиків.

Розкажіть друзям про новину