Якщо ці випадкові знімки у телефоні, на яких хтось поїдає сендвіч після веселої ночі, все ще викликають посмішку, Google і японська письменниця та експерт з організації простору Марі Кондо вирішили показати, що є місце для таких спогадів.
Google працював з інді-агентством Omelet із Лос-Анджелеса над створенням короткометражного фільму для хмарного сховища за підпискою Google One. У рекламному ролику знявся актор та комік Кіган-Майкл Кі в ролі користувача Google, який потрапив у біду, а також Марі Кондо в ролі експерта з організованого діджитал життя.
Кондо показала, що Майкл може шукати свої фотографії за місцем та роком у сховищі, використовуючи зручні інструменти навігації сервісу.
«Google One дозволяє зберігати і відстежувати все, що викликає радість», — говорить Кондо, розповідаючи про ключову привабливість продукту.
Бренд каже, що ідея виникла через бажання користувачів стати більш організованими. І хоча Кондо часто асоціюється з викиданням непотрібного мотлоху, ролик підкреслює, що організація — це щось більше, ніж рятування від речей.
«Секрет цієї кампанії полягав у співпраці, – сказав креативний директор гурту Omelet Джош Смутко. «Творча команда Google прийшла до нас з неймовірною ідеєю, і з цього моменту межа між Google, талантами, виробництвом і нашою командою стала майже невидимою, що зробило процес плавнішим, кращим і веселішим — що видно на прикладі роботи».