Унікальні пункти меню McDonald’s у всьому світі стають популярними в мережі, а в публікаціях перераховують дивовижні національні страви — від McSpicy Paneer Burger в Індії до кукурудзяного пирога в Малайзії. Але коли справа доходить до запуску одного з цих продуктів, як бренд задовольняє місцеві уподобання та залучає нових клієнтів?
Нещодавній прикладом стала презентація нового бургера преміум-класу «Маестро» у країнах Балтії — Естонії, Латвії та Литві. Завдання McDonald’s полягало в тому, щоб зробити рекламну кампанію продукту актуальною на трьох різних ринках, залучаючи при цьому молоду аудиторію, яка зазвичай не харчується у мережі фаст-фуду.
McDonald’s звернувся до фуд-блогерів із трьох різних країн для реклами бургера. Хоча фаст-фуд не був звичайною справою інфлюенсерів, бренд обрав їх як представників, тому що вони краще розуміли смакові уподобання та менталітет своїх місцевих ком’юніті.
Рекламну кампанію створило агентство TBWA Latvia.
Реклама починається з постановки питання про те, яким має бути смак бургера, приготовлений у країнах Балтії. Блогери дають відповіді, описуючи загальні характеристики мешканців Прибалтики.
Кожна характеристика пов’язується з інгредієнтом нового бургера, таким як гострий халапеньо-перець і соковиті помідори. Бургер «Маестро» складається з нетрадиційних інгредієнтів, які є місцевими для кожного регіону.