Експерти креативної агенції ODDEE AGENCY підготували список порад, як зараз поводити себе брендам в соцмережах.
Зупиніть всі рекламні кампанії
Все, що зараз цікавить людей, — війна. Вони читають новини та публікації на цю тему, адже там пояснюють, що відбувається та як себе поводити прямо зараз. Тому реклама зараз не просто ефективна, а злить людей, яким зараз взагалі не до цього.
Приберіть відкладений постінг
Багато брендів користуються функцією відкладених публікацій. Це зручно та допомагає нічого не забути. Але зараз ці пости недоречні: ніхто їх не буде читати, вони лише засмічуватимуть стрічку новин людини.
Покажіть свою позицію
Бренди — це лідери думок. Тому варто не лише прибрати недоречні публікації та рекламні кампанії, а й показати свою громадянську позицію, показати людям, що ви з ними. Наприклад, зробити заяву, засудити російську агресію або поділитися списком достовірних джерел, де зараз можна отримувати інформацію чи перевіреними порадами, як поводити себе у такій ситуації.
Витратьте рекламний бюджет на допомогу армії
Це наша порада — візьміте рекламний бюджет на березень та відправте його на допомогу армії. Від цього буде точно більше користі, ніж витрачати його зараз на рекламу, яка нікому не потрібна.
Не сійте паніку
Одна з головних цілей ворога — розповсюджувати паніку. Тому зберігайте спокій, не пишіть панічних текстів та закликайте це робити свою аудиторію. За можливістю спробуйте зберегти роботу компанії.
Настали складні часи для всіх нас, але Україна неодноразово в своїй історії показувала волю до перемоги. Так буде і зараз. Тому зберігайте спокій, не панікуйте та допомагайте армії.