Агентство SODA вважає, що кольори сьогодення не тількі синьо-жовті. Креативники запропонували власні відтінки для Pantone.
22 Тра 2025
- Правила та умови у форматі пісень: як з нудного тексту зробити хітовий плейлист
- Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: голосування розпочато
- KFC перетворив свою смажену курку на льодяник
- Як викликати відчуття ностальгії: Ocado зобразив зворушливі сімейні моменти у зворотному порядку
- Коли меч стає дроном: шлях українських воїнів в анімації від Приватбанку та «Повернись живим»
- PR у miltech: як бренди будують довіру та залучають інвесторів
- МХП спільно з Vandog і за підтримки ВРК презентували оновлення правил креативних і продакшн-тендерів
- Soul of Ukraine: як BROCARD вкладає душу в дітей війни