Український бренд екоіграшок для розвитку дітей від 3-х років IGROTECO, попри складні часи, відновив роботу.
Головним викликом для агенції стала широка лінійка товарів, які мали різний напрямок — це і розвиваючі іграшки для малечі, і конструктори для дітей від 7 років, і мозаїки, і дерев’яне судоку. Потрібно було знайти такі графічні елементи, які були б релевантні за містом для кожної категорії.
Nebo ideas agency заклало у фірмовий стиль кодування з чотирьох кольорів, зрозуміле як дітям, так і дорослим.
Фірмові елементи були зібрані з елементарних геометричних фігур, бо це — основи дитячої геометрії та логіки.
Динамічність фірмового стилю та побудова логотипу зображає головні світоглядні засади бренду — розвиток та логіка.
Логіку та послідовність демонструють елементи, що постійно змінюються та є неодмінною частиною логотипу. Кольорові фігури створюють перемінну систему, яка має унікальну самоідентифікацію.
Кожен напрямок чи колекція отримують свій нарис логотипу IGROTECO.
У рамках програми підтримки малого бізнесу в Україні від Дія.Бізнес, Київської школи економіки та UKAid бренд IGROTECO отримав айдентику, яка допоможе бренду у розвитку та популяризації української іграшки у світі.