Маркетингова команда медіагрупи Starlight Media швидко відбудувала роботу в нових умовах та стала автором брендингу спільного новинного марафону національних телеканалів. Від нових роликів для ефіру до соціальної плашки на підтримку армії, від Tik-tok відео, що протидіють пропаганді рф до спецпроєктів, що охоплюють різні географії – креаторська робота для наближення української перемоги набирає обертів щодня. Розширюється і сама команда – наразі до неї долучились і спеціалісти/ки відділу по роботі з контентом Starlight Digital, і режисери монтажу Startlight Production, відділ сталого розвитку та інші корпоративні волонтери.
Від початку війни маркетинг Starlight Media працює для підтримки спільного інформаційного марафону, новинних ресурсів групи в діджиталі, посилення голосу українських каналів та зірок в соціальних мережах, допомоги державній комунікації. Всі активності сприяють одній або декільком зі стратегічних цілей: інформування українців, підтримки бойового духу, залучення світу до допомоги Україні, протидії російській пропаганді та демотивації ворога.
За цей час було створено понад 100 роликів для ефіру та діджиталу. Значна частина з них перекладена одразу на декілька мов і працює не тільки на українську, а і на міжнародну аудиторію. Понад 100 відеороликів створено для сторінок телеканалів у Tik-Tok, і кількість їх переглядів вже перевищила 25 мільйонів. Ще близько ста ведучих, акторів/ок та лідерів/ок думок у нашій зірковій роті, яка інформаційно підтримується маркетингом для максимального охоплення комунікаційних кампаній на підтримку України та проєктів антипропаганди.
Крім відеороликів, щоденних інформаційних апдейтів та креативу в соціальних мережах, команда також створює важливі спецпроєкти. Багато з них творяться у співпраці з іншими дивізіонами компанії та зовнішніми партнерами.
Наводимо приклади та закликаємо ділитись ними у соціальних мережах:
- Ніколи знову. Путін-Гітлер. Спеціальний проєкт, що закликає світ не відводити очей від очевидних паралелей між двома диктаторами та ризиків третьої світової війни. На лендингу ви знайдете чотири докази для підтвердження цієї спільності історій та один спосіб, як цього уникнути. Сайт існує в трьох мовних версіях.
- Добрі історії. Спецпроєкт на сайтах Нового каналу та СТБ, що підтримує та надихає. Кожного дня у ньому розповідаються історії звичайних українців та українок, що стали супергероями під час війни.
- Бізнес-батальйон. Спеціальний відеоролик, що показує роль бізнесу, який працює в Україні. Про вклад наших партнерів-рекламодаців у підтримку українців та нашої обороноздатності дивіться тут.
- Правила сильних і непереможних. Спеціальна рубрика відеозвернень з корисними порадами від психологів СТБ – Дмитра Карпачова та Андрія Жельветро. Тут можна знайти відповіді на питання, що хвилюють більшість нас – як вберегти психіку дітей під час війни, як поводитись під час тривоги та паніки, як вберегти себе та не сваритись з близькими. Проєкт спільно реалізується каналом СТБ, Starlight Production та маркетингом.
- Be Ukrainian. Be brave. Кампанія, розроблена Дизайн-бюро Starlight Media для міжнародних агенцій, активістів та союзників України у світі. Вона нагадує про способи підтримки та допомоги нашої країни та закликає всіх «Бути українцями» та стати на захист європейської безпеки. Щоб використати матеріали цієї кампанії або поділитись ними з друзями з закордону, завантажте їх за посиланням.