Як зміниться телевізійна картинка після перемоги: думка експертів
06 Кві 2022, 12:58

Як зміниться телевізійна картинка після перемоги: думка експертів

Щодня ми споживаємо величезну кількість інформації — увага максимально прикута до новин в України. Після перемоги очікування глядачів від телевізійної картинки зміняться — вони будуть «вимагати» нового типу контенту. 

MMR запитав у Наталії Вовк, директорки з маркетингу телеканалу 1+1, та ​​Вікторії Корогод, директорки телеканалу «Україна», про майбутні зміни в телевізійній картинці.

ТБ контент після перемоги

З початком війни в Україні 1+1 media, StarLightMedia, InterMediaGroup, «Рада», «Медіа Група Україна» запустили спільний марафон «Єдині новини». В ефірі більшості телеканалів наразі немає іншого контенту, окрім новинного. Що запропонують телеканали глядачеві після перемоги?

Наталія Вовк
директорка з маркетингу
телеканалу 1+1

Звісно, повномасштабна війна росії проти України не може не мати впливу на контент. Воєнний досвід усіх українців, наслідки пережитого для емоційного стану і економіки — багато факторів будуть народжувати нові потреби суспільства. І ті улюблені бренди, які будуть в ефірі 1+1 після Перемоги, звісно, також зазнають перетворень. Але ми, канал 1+1, завжди були і є для українців підтримкою і опорою в житті, ми завжди на варті правди та справедливості і боремося за перемогу в інформаційній війні. Також ми як українці вміємо жартувати, бо гумор — це терапія. Тому ми тут, ми з вами: Ти — не один!  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
​​Вікторія Корогод
директорка
телеканалу «Україна»

Однозначно, так. Щойно відновиться повноцінне телевиробництво, отримаємо потужне креативне осмислення війни в різних жанрах і формах — від документалістики до серіалів і шоу. Вже зараз ми збираємо матеріали для документальних проєктів, починаємо працювати над сценаріями до серіалів і фільмів, думаємо над переформатуванням не лише нашої соціалки чи публіцистики, а й розважальних проєктів.

Наприклад, зараз у розробці формат стендап шоу з Володимиром Остапчуком, де ми, наскільки це доречно, подаватимемо в гумористичному тоні аналітику актуальних подій у війні росії проти України. Адже очевидно, що і в найважчі часи українці не втрачають почуття гумору. Зараз йдеться про YouTube-версію, але ефір тримаємо в голові. Хочу наголосити, що після перемоги також буде важливо відновлювати й звичайні наші «мирні» формати, добре знайомі глядачам. На мою думку, це матиме важливий терапевтичний ефект, допоможе людям відновитися емоційно після цієї страшної, виснажливої війни.

Рекламна пауза

Отже, звичний «довоєнний» контент повернеться на екрани. Вочевидь, телеканали не відмовляться від рейтингових шоу і продовжать їх трансляцію. А чи побачить глядач рекламу чи комерційні інтеграції брендів, які відмовились покидати ринок росії?

Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу 1+1

Починаючи з 24 лютого, жодної комерційної реклами на телебаченні немає. Більше того, ще на початку війни ми звернулися до усіх наших партнерів з проханням припинити співпрацю в рф та не фінансувати терористів. За тими брендами, хто досі лишається на російському ринку, ми активно слідкуємо і спонукаємо суспільство осуджувати такі дії і бойкотувати такі товари чи послуги. Робимо це в межах нашого проєкту Telegram Army, де зібралися небайдужі користувачі соцмереж. 

Вікторія Корогод, директорка телеканалу «Україна»

Гадаємо, що після відновлення ринку реклами продавці будуть брати до уваги не лише бюджети, а й позицію рекламодавців у цій війні. Звичайно, в таких питаннях дуже важливою буде консолідована позиція усіх гравців рекламного ринку. Я маю на увазі не лише телевізійний ринок. Приміром, частина тих брендів, що не вийшли з ринку росії, майже не були присутні в телевізорі, але в них велика присутність у зовнішній рекламі та на цифрових майданчиках. І тут вони розміщуються через українських операторів та агентства, а також напряму через Google чи Facebook. З іншого боку, завжди можна виробити механізми впливу через нормативне регулювання.

Розкажіть друзям про новину