Війна змінила життя кожного. Креативний ринок не став винятком. Київська агенція Drama Queen з комерційних клієнтів перемкнулась на соціальні проєкти, які допомагають країні у часі війни. Aid Legion — бренд, створений Drama Queen за 3 тижні.
Світові ЗМІ щодня публікують жахливі фотографії із закликами врятувати Україну. Drama Queen вирішили зайти з іншої сторони та обрали протилежну стратегію для Aid Legion. Вони створили недраматичний фонд. Оптимістичний, сильний, сміливий і навіть дещо іронічний.
Аудиторія Aid Legion – іноземці. Жорстока правда полягає в тому, що війну в Україні вони сприймають, як ще одну новину в стрічці. Питання часу, коли вони стануть байдужими і почнуть “скіпати прероли” про війну. Замість давити на жаль, Drama Queen навпаки просять не РЯТУВАТИ УКРАЇНУ, а БОРОТИСЯ РАЗОМ З УКРАЇНОЮ.
«Допийте, будь ласка, каву», — звертається Aid Legion до аудиторії . «Не потрібно відмовлятися від життя, впадати в депресію чи братися за дідусеву зброю. Замість цього – донатьте! Це ваша найкраща зброя в цій боротьбі за свободу та людяність», — інсайт, який ліг в основу відео-експлейнера.
«Зрештою, ти можеш бути як Гендальф. Тільки по-справжньому» — йдеться у відео:
Пізніше вони створили маніфест під назвою «Ще одна війна», яка відкриває незручну правду. Коли перший шок зникає, кожна нова війна стає «просто ще однією війною десь далеко» для більшості людей із мирних країн. Маніфест закликає: «Не дозволяйте цій війні стати ще однією війною».
«Сумувати, відмовлятися від своїх справ або дзвонити Путіну» — неефективний спосіб підтримати Україну. Допомога Aid Legion будь-яким можливим способом очевидно допомагає набагато більше», — говорить ще один промо-ролик:
Той самий надихаючий тон з’явився і в діджитал-комунікацій фонду. Ділитися оптимістичними новинами з України, відзначати успішні благодійні проекти та заохочувати перейти на світлу сторону, як Люк Скайвокер, але цього разу по-справжньому.