Минулого тижня українська компанія ZAMMLER подала позов до росії через літеру Z. Причина — використання літери Z на військовій техніці: символу, який з початку війни в Україні асоціюється з насильством і смертю.
Справа в тому, що у логотипі української компанії ZAMMLER літера Z використовується як окремий елемент для брендингу автомобілів, вивісок, сувенірної продукції та ін. Зараз у компанії вимушено позбуваються Z — знімають плівку, заклеюють, зафарбовують. Більше деталей читайте тут.
Ми попросили наших читачів анонімно відповісти на декілька питань. Отримали 125 відповідей. Ділимося результатами опитування.
- 64,8% вважають, що літери Z та V у назвах брендів шкодитимуть їх репутації;
- 35,2% сумніваються в цьому.
- 63,2% вважають, що ZAMMLER не отримає жодної компенсації;
- 28% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі більше $50 тис.;
- 7,2% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі до $50 тис.;
- 1,6% вважають, що компанія може розраховувати на компенсацію в розмірі до $5 тис.