Наприкінці березня 2022 року в UNICEF повідомили, що у зв’язку з російською агресією кількість дітей-біженців вже перевищила 2 млн.
«Ситуація всередині України розвивається за спіраллю. У міру того, як продовжує зростати кількість дітей, які залишають свої будинки, ми повинні пам’ятати про те, що кожен з них потребує захисту, освіти, безпеки та підтримки». – заявила Виконавчий директор ЮНІСЕФ Кетрін Рассел.
Завдяки підтримці європейських країн більшість біженців забезпечені базовою гуманітарною допомогою. Проте сім’ї відчувають гостру необхідність у дитячих товарах, які часто дефіцитні або є занадто дорогими.
Соціальна рекламна кампанія показує, який дискомфорт можуть відчувати батьки, коли покупка товарів для дітей може спричинити серйозні фінансові труднощі.
«Ціни на дитячі товари в супермаркетах лякають, адже все може бути на 20-30, а іноді на 50 відсотків дорожче, ніж в Україні», – розповідає авторам рекламної кампанії Ольга, мати двох синів 3 та 5 років, яка зараз переїхала із сім’єю до Австрії.
Креативний тандем гіперболізував сприйняття ціни в рекламі, щоб звернути увагу до проблеми.
Завдання комунікаційної кампанії – закликати людей до підтримки переселенців із дітьми. Це можна зробити як при особистому контакті, так і звернувшись до одного з Фондів, опублікованих на сайті проекту.