Українські креативники закликають підтримувати сім’ї біженців із дітьми
14 Кві 2022, 14:39

Українські креативники закликають підтримувати сім’ї біженців із дітьми

Наприкінці березня 2022 року в UNICEF повідомили, що у зв’язку з російською агресією кількість дітей-біженців вже перевищила 2 млн.

«Ситуація всередині України розвивається за спіраллю. У міру того, як продовжує зростати кількість дітей, які залишають свої будинки, ми повинні пам’ятати про те, що кожен з них потребує захисту, освіти, безпеки та підтримки». – заявила Виконавчий директор ЮНІСЕФ Кетрін Рассел.

Завдяки підтримці європейських країн більшість біженців забезпечені базовою гуманітарною допомогою. Проте сім’ї відчувають гостру необхідність у дитячих товарах, які часто дефіцитні або є занадто дорогими.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Соціальна рекламна кампанія показує, який дискомфорт можуть відчувати батьки, коли покупка товарів для дітей може спричинити серйозні фінансові труднощі.

«Ціни на дитячі товари в супермаркетах лякають, адже все може бути на 20-30, а іноді на 50 відсотків дорожче, ніж в Україні», – розповідає авторам рекламної кампанії Ольга, мати двох синів 3 та 5 років, яка зараз переїхала із сім’єю до Австрії.

Ми захотіли викликати емпатію до українських родин, показавши, який дискомфорт можуть відчувати люди, побачивши знайомі товари за неймовірно високими цінами.
Віктор Шиян та Антон Долгов

Креативний тандем гіперболізував сприйняття ціни в рекламі, щоб звернути увагу до проблеми.

Завдання комунікаційної кампанії – закликати людей до підтримки переселенців із дітьми. Це можна зробити як при особистому контакті, так і звернувшись до одного з Фондів, опублікованих на сайті проекту.

Розкажіть друзям про новину