Victoria’s Secret цілеспрямовано йде врозріз зі своїм проблемним минулим. Бренд набрав урізноманітнив колектив моделей, включаючи свою першу модель із синдромом Дауна та першого амбасадора-чоловіка.
Значна частина нової ідентичності Victoria’s Secret гендерно-нейтральна — це далеко від гіперсексуалізованого, орієнтованого на ангелів, підходу, який вона так уперто просувала в минулому. Тепер компанія створила Happy Nation, новий модний бренд без гендерної приналежності для дітей віком від 8 до 13 років.
Happy Nation названий на честь ідеї заохочення позитивного настрою та інклюзивності молодих споживачів. Повністю розроблений для підлітків, він є абсолютно окремим брендом від решти портфоліо Victoria’s Secret.
Товари включають футболки, толстовки, купальники, нижню білизну та засоби догляду за тілом. Одяг включає розміри від маленького до XL+.
Приєднуючись до прогресивних поглядів сучасних поколінь, Happy Nation зосередить увагу на екологічності своїх продуктів догляду за тілом, включаючи веганський гель для душу, що не містить барвників, парабенів та пальмової олії. Всі флакони для догляду за тілом придатні для вторинної переробки та виготовлені із 100% переробленого пластику.
У минулому Victoria’s Secret & Co, як відомо, не відповідала очікуванням клієнтів, консультувалася з експертами, у тому числі з батьками підлітків, «щоб переконатися, що все, від творчості до фотографії та спілкування в соціальних мережах, створює безпечне, інклюзивне та сприятливе середовище».
Happy Nation працюватиме в цифровому форматі. При цьому він шукає нові способи звернутися до молодого покоління — насамперед через метавсесвіт у партнерстві з платформою віртуального світу Roblox.
Іш Патель, головний операційний директор з цифрових технологій Victoria’s Secret & Co., наголошує, що Happy Nation не займатиметься «сексуальним», як лейбл Victoria’s Secret, повідомляє Ad Age. Демографія Happy Nation – це “зовсім інша вікова група”, додає Патель.
«Для нас це нова демографічна ситуація, тому ми постійно збиратимемо відгуки в міру того, як все більше людей дізнаються про Happy Nation», — каже Сьюзан Андерсон, віце-президент з креативу в Happy Nation. «Ми хочемо бути впевненими, що наші дії здаються автентичними та резонують із нашою командою Happy Crew».