Зникаючий бренд Чорнобиля змінюється до 36-ї річниці трагедії
26 Кві 2022, 10:02

Зникаючий бренд Чорнобиля змінюється до 36-ї річниці трагедії

26 квітня 1986 року Чорнобиль змінив світ та перетворився на місце пам’яті, яке нагадує про ціну людської помилки. У 2021 році агентство banda розробили брендинг Чорнобильської зони відчуження, щоб привернути увагу до цієї дуже особливої зони. Щороку в дату річниці трагедії логотип Чорнобиля видозмінюється, і у житті зони починається новий рік.

Наприкінці лютого 2022 року російські війська вторглися в Україну, окупували непрацюючу Чорнобильську атомну електростанцію та зайняли зону відчуження, в якій розміщені виведені з експлуатації реактори та об’єкти для радіоактивних відходів. Весь світ знову уважно почав стежити за ситуацією навколо Чорнобиля. Поки триває війна, ризики на АЕС дуже високі. Це стосується й інших атомних електростанцій на території України, які зараз знаходяться під постійною загрозою бомбардувань. Важливо нагадати про історію Чорнобиля, наслідки трагедії для всього світу та не допустити повторення.

Логотип Чорнобиля — це зворотний відлік до важливої дати у майбутньому зони, коли АЕС припинить свою роботу. В основі лого — форма четвертого реактора, символа початку трагічних подій. Весь брендинг видозмінюється щороку та робить час головним героєм цієї історії. Його швидкоплинність робить елементи різних років  не просто сувеніром, а мішенню для колекціонерів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Більшість людей нічого не знає про те, що зараз відбувається в Чорнобилі. Жах, трагедія, помилка, небезпека, страх – навіть сьогодні це перше, що спадає на думку, коли говорять про зону відчуження. Але Чорнобиль – це дивовижний синтез застиглого міста Прип’ять, відродженої природи та наукової роботи на самій станції. Там щодня працюють вчені з усього світу, щоб мінімізувати шкоду минулих подій і забезпечити майбутнє. Чому цьому місцю потрібен логотип? По-перше, щоб нагадати про це унікальне місце, роки якого злічені. Воно поступово зникає, руйнуючись часом і поглинаючись природою. По-друге, тримати ситуацію під контролем і точно знати, коли небезпека повністю зникне.
Олександра Дорогунцова
креативний директор агенції Banda

Лого зникне у 2064 року, коли Чорнобильська АЕС буде повністю виведена з експлуатації. Власне тоді і зникне небезпека, яку уособлює Зона відчуження. Ця дата водночас і дедлайн, і нагадування не забувати про ситуацію у зоні, і урок на майбутнє. Після цього почнеться нова сторінка в історії Чорнобиля і вона вимагатиме нових візуальних рішень.

Розкажіть друзям про новину