Гігант фаст-фуду Burger King оголосив про партнерство з Loop, постачальником екологічного пакування, для тестування багаторазового пакування протягом п’яти місяців у своїх ресторанах, розташованих в Іпсвічі, Англія, та Ньюмаркеті, Канада.
З 26 квітня по 5 вересня клієнти в деяких ресторанах матимуть можливість внести депозит у розмірі 1 фунта стерлінгів (1,26 долари) за використання багаторазової чашки або контейнера замість звичайної одноразової.
На даний момент лише 10 продуктів можуть бути використані в рамках ініціативи з екологічної упаковки, у тому числі улюбленці публіки Chilli Cheese Bites, Whopper на рослинній основі та Crispy Chicken.
Потрібно просто відсканувати штрих-код на чашці або контейнері за допомогою Loop, перш ніж повернути його в спеціальні контейнери за межами тих же ресторанів Burger King або в інших місцях, доступних у додатку.
Потім депозит буде повернений до того, як багаторазова упаковка буде очищена з використанням сучасної системи, яка дезінфікує кожен предмет, перш ніж він буде повернений до «циклу» для використання іншими клієнтами.
Том Сзакі, засновник TerraCycle і Loop, сказав, що в міру того, як споживачі шукатимуть більш екологічні варіанти, реакція на цю пробну програму може сформувати майбутні плани для довгострокових схем, пов’язаних з багаторазовою упаковкою.