Нещодавно пивовар Heineken дебютував у телевізійному ролику в Бразилії, який не схожий ні на що з того, що він робив раніше. Увімкнувши рекламу, можна побачити чорний екран.
Реклама, вигадана Publicis Brazil, була створена з використанням екранів, що блокують світло, і транслювалася по телебаченню в прайм-тайм, охоплюючи одночасно близько 33 мільйони телеекрани.
Цей інтригуючий і, можливо, трохи збиваючий з пантелику крок був частиною ініціативи бренду щодо підвищення поінформованості про свій проект Green Energy.
Heineken Brazil перейшла на відновлювані джерела енергії для виробництва пива у 2020 році. Метою проекту Green Energy є забезпечення відновлюваними джерелами енергії 40% барів та ресторанів-партнерів до 2030 року.
Вражає те, що затемнена реклама заощадила достатньо енергії, щоб протягом кількох годин забезпечувати електроенергією невелике місто з населенням 57 тисяч людей.
Крім того, це спрацювало настільки добре, що компанія повідомила про найбільшу кількість реєстрацій на своєму сайті для участі у проекті.