Кім Кардаш’ян представила колекцію білизни для людей з інвалідністю
02 Тра 2022, 15:29

Кім Кардаш’ян представила колекцію білизни для людей з інвалідністю

Бренд одягу Кім Кардаш’ян SKIMS випустив нову лінійку продуктів Adaptive Collection, як розширення популярної колекції Fits Everyone, для людей з інвалідністю.

Колекція складається з чотирьох фірмових моделей SKIMS у чотирьох нейтральних кольорових рішеннях. Дизайн віддає перевагу простоті використання для людей з інвалідністю. Вони мають пласкі застібки на гачки, розташовані спереду та з боків одягу, які ледь видно під одягом, а також запобігають тертю та заїданню, які можуть супроводжувати блискавки, магніти та липучка.

«І я, і Кім відкрито заявляли про місію SKIMS щодо встановлення нового стандарту інновацій, якості та інклюзивності з моменту запуску бренду в 2019 році, і ми поділяємо високі очікування, які покладає на нас наше співтовариство», — Єнс Греде, співзасновник та Генеральний директор Skims, розповідає Fast Company.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми також виявили прогалину на ринку, щоб запропонувати адаптивні рішення, які не тільки доступні та прості у носінні, але також надзвичайно зручні, елегантні та доступні в асортименті відтінків та розмірів».

За словами Греде, адаптивна колекція «Підходить для всіх» — це лише початок. Найближчим часом SKIMS планує розширити доступні варіанти одягу в інших категоріях SKIMS.

Американська легкоатлетка та паралімпійська спортсменка Скаут Бассетт знялась для адаптивної рекламної кампанії SKIMS. Раніше вона працювала з брендом, з’явившись у капсульній колекції Skims Team USA як амбасадор бренду.

Заснована в 2019 році, і яка спочатку продавалася як бренд білизни для корекції фігури, компанія SKIMS за останні три роки розширилася до повного асортименту нижньої білизни, а також одягу для дому і відпочинку. Завдяки впливу Кардаш’ян найпопулярніші запуски бренду часто можуть похвалитися списками очікування, що налічують понад пів мільйона імен.

Розкажіть друзям про новину