Pringles запустили кампанію в соціальних мережах, мета якої — дати геймерам можливість дізнатися, яким був світ онлайн за десятиліття до того, як інтернет або метавсесвіт стали чимось особливим.
Продовжуючи свою мету — підривати голови, інформуючи споживачів про дивовижні факти, кампанія «Stay in the Game» від агентства Grey London запуститься у травні. Вона присвячена 40-річчю 8-бітного комп’ютера ZX Spectrum.
Кампанія складається з кількох аспектів, зокрема одного ролика під назвою «Pringlesonic Teaser Code». Він був випущений у саму річницю, 23 квітня, і віддає шану творцю консолі Клайву Марлезу Сінклеру, який помер у вересні минулого року. У ролику грає нестерпний пронизливий звуковий шум, що відходить від комп’ютерів того часу.
В інших елементах кампанії представлені кадри, на яких суперкомп’ютер створює «8-bit Pringlesonic Chip», щоб поінформувати молоде покоління про ігровий досвід 80-х, а також пояснити, що форма культового картопляного чіпсу була розроблена таким чином, щоб зробити його менш крихкими перед тим, як він потрапить до споживача.
У своїй заяві Ейслінг О’Хара, менеджер з маркетингу Pringles в Європі, прокоментувала: «Pringles, як і раніше, залишаються улюбленими закусками для геймерів, і ми дуже раді вивести бренд на новий рівень. Розмовляючи зі споживачами під час розробки кампанії, вони розповіли нам, як перекус чіпсами Pringles допомагає їм залишатися в грі, що лягло в основу нашої творчої ідеї «Stay in the Game». Ми з нетерпінням чекаємо на можливість весело провести час із цією кампанією в рамках нашої нової платформи бренду».
Лаура Джордан Бамбах, президент і головний креативний директор Grey London, додала: «Кажуть, що без ZX Spectrum комп’ютерні ігри ніколи не стали б такими популярними. Таким чином, є сенс віддати належне Pringles, популярній ігровій закусці, за його здатність залишатися в грі, навіть коли йому виповнюється 40 років».
Нова платформа бренду була представлена Pringles у лютому, замінивши давню лінійку «Once You Pop, You Can’t Stop», яка роками працювала по всьому світу.