Українська організація показує, якими могли б бути міста Канади після війни
03 Тра 2022, 10:14

Українська організація показує, якими могли б бути міста Канади після війни

Коли у березні президент України Володимир Зеленський виступав перед парламентом Канади, він закликав прем’єр-міністра Джастіна Трюдо уявити, що його власний народ стикається з нескінченними бомбардуваннями, які руйнують Україну.

«Уявіть, що о 4-й ранку кожен з вас чує вибухи, страшні вибухи», — сказав Зеленський. «Джастін, уявіть, що ви це чуєте, і ваші діти це чують, чують ракетні удари по аеропорту Оттави. Уявіть, що ви шукаєте слова, як це пояснити дітям. Поясніть, що почалася масштабна війна…Чи можете уявити собі знамениту Сі-Ен-Тавер у Торонто, якби в неї потрапили російські бомби? Я, звичайно, нікому цього не бажаю, але це наша реальність, у якій ми живемо».

Цей коментар надихнув на нову кампанію, спрямовану на збирання коштів та підвищення поінформованості, створену українсько-американською некомерційною організацією Razom. А також агентствами Tank Worldwide і Grey Canada.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія «Feel What We Feel» у вигляді зовнішньої реклами та в інтернеті, зосереджена на веб-сайті, який дозволяє користувачам побачити зображення трьох міст: Торонто, Монреаля та Нью-Йорка. На кожному зображенні визначні пам’ятки у тому вигляді, в якому вони є зараз, і в тому вигляді, якими вони могли б бути після руйнування війною.

Крім Tank Worldwide та Grey Canada, кілька канадських агенцій та студій об’єдналися, щоб втілити проект у життя.

Компанія Rodeo FX, що займається візуальними ефектами та яка отримала «Оскар» за роботу над голлівудськими фільмами «Ранго» та «Золотий компас», надала візуальні ефекти для кампанії, а Kffein розробили мікросайт. Інформаційні партнери Astral, BellMedia, Rogers, Yahoo, CBC та Publicité Sauvage пожертвували основний рекламний простір, а компанія Group M забезпечила медіапланування та закупівлі.

«Коли почалася ця війна і ми побачили масштаби людської катастрофи, ми згуртувалися, — сказав Марк Лануетт, генеральний директор Tank Worldwide. «Кожен долар, який ми отримуємо, йде в Razom».
Razom використовуватиме пожертвування, щоб допомогти придбати та доставити більше медикаментів, лікарняного приладдя та високотехнологічних пристроїв екстреного реагування на схід України.

«Ми вдячні Tank Worldwide та Grey Canada за підтримку України та ініціативу створення кампанії Feel What We Feel, і ми сподіваємося, що це допоможе нам надалі виконувати нашу місію з порятунку якомога більшої кількості українських життів».

Розкажіть друзям про новину