03 Тра 2022, 12:51

Ulta Beauty просить вибачення за образливого електронного листа

Невдалий вибір слів призвів до краху магазину косметики Ulta Beauty, який нещодавно розіслав покупцям електронний лист із заголовком «Приходьте зависнути з Kate Spade».

Електронний лист супроводжувався смайликом у вигляді серця та рекламував нові парфуми Sparkle від бренду Kate Spade.

Американську модельєрку Кейт Спейд, засновницю бренду, знайшли мертвою у своїй квартирі на Парк-авеню 5 червня 2018 року. Смерть була визнана самогубством через повішення.

Враховуючи, що є більш поширені фрази, ніж «приходьте повисіти», адресати рекламного листа витлумачили повідомлення як натяк на сумну смерть Спейд.


Крім того, засмучує той факт, що електронного листа було надіслано 1 травня, першого дня Місяця поінформованості про психічне здоров’я.

Після шквалу критики Ulta Beauty відправили електронного листа з вибаченнями за таке «дуже байдуже» формулювання. Магазин підкреслив, що повідомлення було «дійсно помилкою без наміру заподіяти шкоду».

«Ми чудово розуміємо, що травень є місяцем поінформованості про психічне здоров’я», — продовжили Ulta Beauty. «Психічне здоров’я — дуже серйозна та важлива проблема в цій країні, і ми ніколи не відносимось до неї легковажно. Ми працюємо над тим, щоб подібне ніколи більше не повторилося».

Компанія завершила своє повідомлення, вибачаючись перед брендом Kate Spade, який, за словами Ulta Beauty, викликає «величезну повагу». Він також визнав «радість, яку [бренд Kate Spade] приносить індустрії краси та моди».

Представник Ulta Beauty сказав, що компанія відзначатиме Місяць поінформованості про психічне здоров’я, проводячи сеанси психічного здоров’я зі співробітниками, що вона зазвичай робить щороку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео