Проблеми із психічним здоров’ям почастішали з початку пандемії, і ця тенденція гостро відчувається серед чоловіків.
Бренд засобів для догляду за шкірою Nivea Men закликає чоловіків розповісти про своє психічне здоров’я в рамках нової кампанії «Strength in Numbers», що проводиться спільно з британським футбольним клубом Ліверпуль. Повідомлення, створене британським рекламним агентством Digitas, полягає в тому, що чоловікам не потрібно залишатися зі своїми проблемами на самоті.
У ньому беруть участь хлопчики з місцевих шкіл та академії футбольного клубу «Ліверпуль» до 8 років, які вимовляють рядки із гімну футбольної команди «You’ll Never Walk Alone» та ілюструють головну ідею солідарність в цій кампанії.
Реклама закінчується статистикою: 50% проблем із психічним здоров’ям починаються у віці до 14 років.
У рамках цієї ініціативи Nivea Men створила веб-сайт Strength in Numbers, де чоловіки можуть дізнатися більше про психічне здоров’я. Бренд також співпрацює з організацією Talk Club, яка займається питаннями психічного здоров’я чоловіків, для створення контенту про ментальне здоров’я в соціальних мережах.
«Nivea Men вважає, що догляд не обмежується лише шкірою. Те, що кожен третій чоловік часто почувається самотнім, — це сумно, але ще більше пригнічує те, що багато хто має справу з проблемами психічного здоров’я поодинці через стигматизацію, з якою, на їхню думку, вони зіткнуться, розповідаючи про це», – сказала старший бренд-менеджер Nivea Men Емілі Марчем. «Наша мета з кампанією «Strength in Numbers» полягає в тому, щоб змінити цей наратив, допомагаючи чоловікам навчитися говорити про свої почуття та показуючи, що в об’єднанні сила».