«Аватар» Джеймса Кемерона 2009 року став хітом, і його логотип, в якому використовувався шрифт Papyrus, також відзначився.
Шрифт був висміяний Райаном Гослінгом. У дебютному випуску нового сезону вечірнього шоу Saturday Night Live показали скетч про дизайнера, одержимого ідеєю про те, що в логотипі блокбастера використовують стандартний шрифт Papyrus. Головну роль у відео зіграв Гослінг.
Через рік 20th Century Studios непомітно замінила цей шрифт у своїх соціальних мережах. З того часу оновлення було продовжено з офіційним анонсом другого фільму «Аватар 2: Шлях води».
Хоча глядачі можуть бути раді, що старий Papyrus зник, деякі користувачі мережі стурбовані іншою деталлю.
Зокрема, дизайнерів дратує кернінг — те, що нефахівці називають інтервалом, розмір пробілу між двома останніми літерами, через які літери «A» та «R» виглядають непропорційними по відношенню до решти назви.
В результаті логотип для деяких читається як AVATA R.
Well, they didn’t use Papyrus, but they DID still forget to kern. Come on, y’all – these are billion dollar movies! https://t.co/MaemvHc8ye
— Kyle T Webster (@kyletwebster) April 28, 2022
Hey, AVATA R logo designers! Did you know that in Adobe Design programs that if you put your cursor in between two letters, hold the option key, and tap the left or right arrows it’ll adjust the KERNING? You can do the same trick by highlighting the whole word. Give it a shot! https://t.co/sUy5w8TL9F
— Dane (@monkeyminion) April 28, 2022
We need @RyanGosling to reprise his brilliant, type-obsessed SNL role. This time…on kerning. #avata #r https://t.co/QIaiWZhMdY
— Dan Cederholm (@simplebits) April 28, 2022