Шанувальники незадоволені логотипом фільму «Аватар»
06 Тра 2022, 13:33

Шанувальники незадоволені логотипом фільму «Аватар»

«Аватар» Джеймса Кемерона 2009 року став хітом, і його логотип, в якому використовувався шрифт Papyrus, також відзначився.

Шрифт був висміяний Райаном Гослінгом. У дебютному випуску нового сезону вечірнього шоу Saturday Night Live показали скетч про дизайнера, одержимого ідеєю про те, що в логотипі блокбастера використовують стандартний шрифт Papyrus. Головну роль у відео зіграв Гослінг.

Через рік 20th Century Studios непомітно замінила цей шрифт у своїх соціальних мережах. З того часу оновлення було продовжено з офіційним анонсом другого фільму «Аватар 2: Шлях води».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Хоча глядачі можуть бути раді, що старий Papyrus зник, деякі користувачі мережі стурбовані іншою деталлю.

Зокрема, дизайнерів дратує кернінг — те, що нефахівці називають інтервалом, розмір пробілу між двома останніми літерами, через які літери «A» та «R» виглядають непропорційними по відношенню до решти назви.
В результаті логотип для деяких читається як AVATA R.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео