WePlay AniMajor, турнір із Dota 2, організований WePlay Esports, отримав срібло на DataComms Awards у категорії «Найкращий корпоративний сторітелінг за допомогою даних».
2021 року WePlay Esports провела турнір під назвою WePlay AniMajor із призовим фондом $500 000 та 2 700 очок DPC. Захід пройшов з 2 по 13 червня на WePlay Esports Arena Kyiv, у безпечній і мирній Україні задовго до того, як росія вторглася на її територію.
Програма DataComms Awards покликана відзначити вплив даних на корпоративні комунікації. Експертне журі, до складу якого увійшли CEO та керівники компаній із різних сфер, оцінило роботу команди WePlay Esports та майстерне застосування інформації у сферах маркетингу, соціальних мереж, цифрового PR та корпоративних комунікацій.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Підхід, заснований на даних, є обов’язковим елементом, що здатен підсилити будь-яку PR- та маркетингову кампанію — звісно, якщо використовувати його із розумом. Ця нагорода є визнанням підходу WePlay Holding: ми завжди приділяємо особливу увагу деталям.
Під час війни росії проти України, коли російська пропаганда заперечує існування українців як нації, визнання української команди на міжнародному конкурсі підтверджує правильність нашого напрямку – рухатися тільки вперед, перемагати та долати перешкоди. І слідувати шляхом законодавців трендів у всьому, що ми робимо: проводити кіберспортивні турніри, забезпечувати комунікації чи допомагати світу боротися зі злом.
Олена Дальська-Латошевіч
директорка з PR та комунікацій WePlay Holding