Схоже, що після від’їзду з палацу принц Гаррі відвідував уроки акторської майстерності, оскільки він нещодавно з’явився у рекламі своєї організації Travalyst, яка просуває екологічні подорожі.
Герцог Сассекський носить футболку з написом «girl dad» і демонструє сторону, яку не звикла бачити публіка.
Згідно з Travalyst, реклама просуває на своєму сайті інструмент оцінки відпочинку, який зараз тестується, щоб спонукати мандрівників у Новій Зеландії вибирати екологічно чисті варіанти подорожей при плануванні своєї відпустки.
«Оскільки подорожі продовжують повертатися, ми маємо можливість і потребу змінити галузь на краще», — каже принц Гаррі.
«Ми створили некомерційну організацію Travalyst, щоб переосмислити, як подорожі можуть продовжувати розширювати наше глобальне розуміння, руйнувати бар’єри та створювати культурні зв’язки за допомогою досвіду, якого в іншому випадку не мали б», — продовжує він.