По-перше, ні, зображення знизу не є тим, як насправді виглядають нові кросівки Balenciaga Paris. Швидше за все це перебільшена версія зношеного та пошматованого взуття, яка є частиною нової кампанії кросівок.
Згідно з прес-релізом, зображення з надзвичайно брудними черевиками просто призначені для того, щоб припустити, що нові кросівки Paris призначені для носіння на все життя. Тим не менш, є 100 додатково знищених кросівок, доступних для продажу в чорному або білому кольорі.
Це розвіє частину обурення з приводу зображень кампанії, які стають вірусними. Чесно кажучи, 1850 доларів — це все ще приголомшлива ціна для моделей з легкими потертостями, навіть якщо вони від Balenciaga. Тим не менш, у новому паризькому асортименті бренду також є моделі вартістю менше 700 доларів, і вони менш потерті та зношені.
Проте це не зупинило користувачів, що накидаються в мережі на Balenciaga.
Ось чому цей коментар від редактора GQ France Пем Бой виражає це найкраще: «Послання зрозуміле: купіть та збережіть назавжди», – написав він у Instagram.
«Демна змусить людей, які можуть дозволити собі предмети розкоші, купувати кросівки за 1450 євро, що виглядають як «поношені». Він повністю перевертає суть розкоші з ніг на голову…».