В 2019 році Алессандро Мікеле, креативний директор Gucci, представив круїзну колекцію з 97 предметів, надрукувавши «my body, my choice» на блейзерах, прикрасивши сукні в грецькому стилі вишитими яєчниками зі стразів і прикрасивши накидки написом «22/05/1978» – дата, коли Італія офіційно декриміналізувала аборти.
Тепер, у відповідь на скасування штатом Алабама справи Ро проти Вейда 1973 року, що легалізувала аборти, Gucci, як і Tesla, взяли на себе зобов’язання покрити витрати будь-якого американського співробітника, який потребує послуг з охорони репродуктивного здоров’я.
«Тепер компанія відшкодовуватиме витрати на поїздки будь-якому співробітнику США, якому потрібен доступ до медичного обслуговування, недоступного в їхньому рідному штаті», – йдеться в заяві компанії.
«У рамках кампанії Chime for Change Gucci також продовжуватиме підтримувати партнерські організації, які забезпечують доступ до репродуктивного здоров’я та захищають права людини, особливо для найбільш уразливих».
Виступаючи за гендерну рівність з моменту свого створення у 2013 році, Chime for Change зібрала 15 мільйонів доларів для підтримки проектів у 89 країнах, що принесло безпосередню користь більш ніж 570 тисячам молодих дівчат та жінок у всьому світі.