Не чіпати витвір мистецтва — перше правило будь-якого музею. А якщо відвідати виставку виставку, де дотик не лише заохочується, а й є основою експозиції?
«The Art of Self Examination» було виставлено у Музеї латиноамериканського мистецтва Ісаака Фернандеса Бланко у Буенос-Айресі. Це остання спільна робота Девіда Буенос-Айреса та MACMA, аргентинської некомерційної організації боротьби з раком молочної залози.
Кампанія заснована на статті з журналу The Lancet, а також на роботі доктора Ліліани Соси, яка зазначила, що у героїнь картин Рембрандта «Ветсавія з листом від царя Давида», «Три грації» Рубенса та «Форнарина» Рафаеля були виявлені потенційні ознаки раку грудей.
Через сотні років і безліч поглядів на ці шедеври можливі ознаки хвороби ховалися у всіх на очах.
Агентство працювало з Ліліан Соса, щоб відтворити ці шедеври для того, щоб відвідувачі могли торкнутися картин і відчути ознаки раку молочної залози: ущільнення, ретракції шкіри та опухлі лімфатичні вузли на витворах мистецтва.
Твори знаходяться в офісах MACMA. І є багато музеїв усередині країни, які зацікавлені у проведенні виставки на національному рівні.