Sprite відмовився від зелених пляшок і змінив логотип
12 Тра 2022, 11:43

Sprite відмовився від зелених пляшок і змінив логотип

Coca-Cola представляє свою першу глобальну рекламну кампанію для свого бренду Sprite. Heat Happens з’явиться на 200 ринках разом з новим логотипом і візуальним оформленням Sprite. Кампанія створена з нуля командою Open X нової мережі WPP.

Згідно з The Drum, маркетингова ініціатива вперше дебютує в США та Індії цього місяця.

На банках і пляшках Sprite розташований мінімалістичніший логотип, що зробило його більш розбірливим.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Крім того, бренд приділив особливу увагу екологічності та поступово відмовився від своїх культових зелених пляшок, замінивши їх прозорими, які легше переробляти. Ці пляшки також зроблені з нагадуванням “перероби мене”.

Щоб просувати свій новий імідж, Sprite представила кілька рекламних роликів, орієнтованих на споживачів покоління Z.

Бренд визнає, що споживачі покоління Z живуть на планеті, яка «гаряча, ніж будь-коли», і сподівається, що ці цікаві гумористичні ролики стимулюватимуть взаємодію та «принесуть полегшення» під час спеки.

Загалом Sprite є головним пріоритетом для гіганта з виробництва напоїв, оскільки бренд вартістю 20 мільярдів доларів продовжує суттєво зростати. Наприклад, на ринку США продажі торгової марки Sprite у доларах зросли на 8% у 2021 році та на 18% до березня 2022 року, згідно з даними Beverage Digest.

Розкажіть друзям про новину