Остання розробка Heinz в області кетчупу спрямована на вирішення земних проблем — забруднення навколишнього середовища пластиком. Компанія оголосила про партнерство з компанією Pulpex, що займається технологіями екологічно чистого пакування, для розробки першої формованої паперової пляшки для соусів.
Pulpex та Heinz очікують, що паперові пляшки, виготовлені з екологічно чистого деревного волокна, будуть «легко перероблятися». Залишається незрозумілим, чи пляшка буде повністю без пластику. На питання Dieline, чи будуть паперові пляшки без пластику, Heinz відповів, що паперова пляшка не міститиме ПЕТ, ПЕВП та БФА. Heinz також не виключив використання поліпропілену для таких компонентів, як ковпачок і описав внутрішнє покриття як «харчове».
«Пакувальні відходи – це загальногалузева проблема, для вирішення якої ми всі повинні зробити свій внесок», – заявив у прес-релізі генеральний директор Kraft Heinz Мігель Патрісіо.
«От чому ми прагнемо зробити кроки для вивчення екологічних пакувальних рішень для наших брендів у Kraft Heinz, пропонуючи споживачам більш широкий вибір. Ця нова пляшка Heinz є одним із прикладів того, як ми застосовуємо творчий підхід та інновації для пошуку нових способів надання споживачам продуктів, які вони знають і люблять, і водночас думаючи про стійкий розвиток».
Нові пляшки знаходяться на ранній стадії прототипування, і в Heinz поки немає дати виходу на ринок.