Акторка Гвінет Пелтроу продає підгузки з кашеміру, які прикрашені бурштином та пахнуть бергамотом.
У бренд Goop, який заснувала акторка Гвінет Пелтроу, розмістив в Instagram фірмовий підгузник. Продукт під назвою The Diapér є одноразовими підгузками із кашеміру, які прикрашені бурштиновим камінням та пахнуть бергамотом і жасмином. За словами бренду, вони будуть запущені в продаж сьогодні за ціною 120 доларів за упаковку з дванадцяти штук.
У соцмережах креатив викликав бурхливі обговорення. І недаремно — це фейк, аби привернути увагу до проблеми оподаткування товарів для дітей. Кампанія організована Goop та американською некомерційною організацією Baby2Baby, яка надає підгузки, одяг та інші предмети першої необхідності для дітей, які живуть у бідності в районі Лос-Анджелесу та в районах стихійного лиха по всій країні.
Акторка пояснила: «Незважаючи на абсолютну необхідність підгузків, у 33 штатах до них не ставляться як до предмета першої необхідності. Вони оподатковуються як предмет розкоші. У результаті кожна третя сім’я важко може їх собі дозволити. Хоча скасування податку на підгузки не є повним рішенням, це може дозволити багатьом сім’ям сплатити запас ще на один місяць». У підписі вона також зазначила, що ціна на вигадані підгузки була обрана як «у скільки податок на підгузки може коштувати сім’ям щороку», зазначивши, що багато хто зараз зазнає труднощів через загальнонаціональну нестачу дитячих сумішей. Вона закликала глядачів робити пожертвування Baby2Baby, щоб допомогти, особливо у скасуванні цього податку, використовуючи хештег #ChangeTheDiaperTax.