Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
13 Тра 2022, 11:52

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Дітям, які втратили батьків під час війни, допомагає фонд “Діти Героїв”

Фонд надає тактичну та стратегічну допомоги. Тобто забезпечує фінансову, психологічну та гуманітарну підтримку. За кожною родиною закріплюється “помічник”, який знаходиться на постійному зв’язку та відповідальний за дитину. Фонд дбає про навчання і розвиток дитини до досягнення 18-річчя. Права та приватність його підопічних максимально захищені. А тому публічно історії дітей публікуються за принципами UNICEF – вказуючи імена без прізвищ та не показуючи облич.

Благодійний фонд «Повір у себе», агропромхолдинг «Астарта» та партнери в рамках проєкту Common Help UA

До проєкту вже долучилися більше 15 українських та іноземних партнерів-донорів. Вже передано майже 7 тисяч тонн гуманітарної допомоги (продукти харчування, медикаменти, засоби особистої гігієни, одяг). Допомогу отримали: 503 тис.+ евакуйованих та постраждалих українців, а також 130+ соціальних та медичних закладів України, які обслуговують 1 млн+ людей. Загалом, в рамках цього проєкту, було надано допомогу на більше 8.3 млн доларів США.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Work.ua передає 25% доходу на ЗСУ

У квітні команда Work.ua підтримала військових та волонтерів на суму понад 2 млн гривень. Загальна сума прямої фінансової допомоги Україні з початку війни — понад 22 млн гривень. У межах національної програми «Разом до перемоги!» Work.ua надає всім працедавцям України можливість розміщувати вакансію безкоштовно та відкриває доступ до 10 контактів кандидатів на місяць. Некомерційні та волонтерські організації, що працюють на перемогу України, можуть вільно розміщувати свої вакансії.

Корпорація «Біосфера» запустила міжнародну експортну кампанію «Support Ukrainians» у Хорватії

«Support Ukrainians» – це ініціатива корпорації «Біосфера», одного з найбільших українських виробників і дистриб’ютів товарів для дому та засобів гігієни, з великими європейськими роздрібними мережами. Мета проекту – підтримати українських виробників, а також соціальну та економічну стабільність України у ці важкі часи. У рамках кампанії передбачається організація спеціальних брендованих полиць з продукцією корпорації в магазинах найбільших європейських рітейлерів, аби привернути увагу споживачів до продукції, зробленої в Україні.

Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям

Відтепер, обираючи найкращого гравця в травневих матчах збірної на сторінці, голоси фанатів конвертуватимуться в фінансову підтримку України. Кожен голос переведеться в 1 грн. від компанії, після чого Carlsberg Ukraine спільно з Carlsberg Group примножать внесок футбольних фанів і передадуть кошти в благодійний проєкт “Понад усе”, який створений для надання довгострокової програми реабілітації жертв війни в Україні.

Близько 1,5 млн грн на допомогу митцям і культурним діячам — Київська бієнале підтримує креативний сектор, який постраждав від війни

Київська бієнале започаткувала ініціативу екстреної підтримки українських працівників культури та мистецтва Emergency support initiative. Головна мета — надати невідкладну матеріальну допомогу тим, хто під час війни залишається в Україні, але змушений жити в умовах окупації та/або переїзду. Активісти збирають внески від приватних донорів, партнерських інституцій та окремих благодійників. На сьогодні вдалося підтримати понад 500 осіб на загальну суму близько 1,5 млн грн (майже 50 тис євро).

Pro IT Ukraine — волонтерський проєкт для популяризації українських ІТ рішень

Pro IT Ukraine — онлайн-платформа, де всі українці можуть швидко знайти аналог російському або закордонному рішенню, та скористатися підтриманням і додатковою інформацією про спеціальні умови. На сайті представлено вже 200+ рішень та додано понад 540 назв російських і закордонних сервісів, до яких знайдені аналоги з українським корінням, що не поступаються у функціональності.

Розкажіть друзям про новину