Приєднавшись до Prada та Fendi, Hugo Boss незабаром стане наступним люксовим брендом, який вийде на ринок домашніх тварин, створюючи модний одяг та аксесуари для найстильніших пухнастих друзів.
У нещодавньому оголошенні бренд заявив, що укладає ексклюзивну глобальну угоду з дочірньою компанією Kanine Group, Kanine Pets World Limited, на п’ять років, в рамках якої він розроблятиме, вироблятиме і розповсюджуватиме цілу низку товарів для собак, включаючи одяг, аксесуари, товари для дому та іграшки.
Даніель Грідер, генеральний директор Hugo Boss, сказав, що компанія сподівається використати «великий досвід свого партнера на ринку товарів для собак преміум-класу, що швидко зростає» і незабаром запропонує «високоякісні продукти клієнтам по всьому світу».
Якщо хтось готовий витратити серйозні гроші на свого пса, нехай відзначить у своїх календарях першу осінньо-зимову колекцію, заплановану на серпень 2022 року, після чого модний дім випускатиме дві колекції на рік.