У лютому Adidas зробив стрибок сміливості та продемонстрував оголені груди у рекламній кампанії інклюзивних спортивних бюстгальтерів.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
🔗 Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
Проте принаймні 24 особи були незадоволені. Саме стільки скарг було надіслано до Управління стандартів реклами Великобританії (ASA), що призвело до заборони.
Критики образилися на твіт, що показує 25 пар грудей без цензури. Груди представляють різні форми, розміри та відтінки шкіри.
24 особи були незадоволені двома передбачуваними аспектами реклами. По-перше, зображення «об’єктифікували» та «сексуалізували» жінок. Інша скарга в тому, що візуальні ефекти, особливо постери, перебували у полі зору дітей.
Adidas стверджував, що кампанія не була призначена для об’єктивації жінок. Швидше, зображення «відбивають та уславлюють різні форми та розміри та ілюструють різноманітність», а також нагадують жінкам про важливість вибору спортивного бюстгальтера з гарною підтримкою.
Adidas додав, що моделі на фотографіях дали згоду на демонстрацію своїх грудей у кампанії. Крім того, вони сховали обличчя для анонімності.
Щодо того, що кампанія може бути шкідливою для дітей, бренд пояснив, що він подбав про те, щоб постери чи білборди не розміщувалися поряд зі школами чи релігійними місцями. Крім того, зображення сприяють різноманітності та самоприйняттю.
Хоча наглядовий орган погодився з тим, що реклама не має сексуального характеру, він стверджував, що відкрите зображення оголених грудей класифікуватиметься як «нагота».
Правління зазначило, що у рекламній кампанії спортивних бюстгальтерів основна увага приділяється грудях, а не показу самих бюстгальтерів.
Було вирішено, що зображення більше не повинні з’являтися у цих формах у Великій Британії.