Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці
16 Тра 2022, 16:34

Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці

Українські бренди розпочали флешмоб на честь перемоги гурту KALUSH Orchestra на цьогорічному конкурсі Євробачення і додали родзинку до своїх логотипів – рожеву панаму, яка тепер відома всій Європі.

У рамках ініціативи об’єдналися і кав’ярні, і магазини, і агентства, серед яких Київстар, Укрпошта, Книгарня «Є», Вчасно, Budu Sushi, Palianytsia, Netpeak та інші.

MMR також приєднався до всеукраїнського флешмобу та пропонує добірку креативів від учасників:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину