Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці
16 Тра 2022, 16:34

Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці

Українські бренди розпочали флешмоб на честь перемоги гурту KALUSH Orchestra на цьогорічному конкурсі Євробачення і додали родзинку до своїх логотипів – рожеву панаму, яка тепер відома всій Європі.

У рамках ініціативи об’єдналися і кав’ярні, і магазини, і агентства, серед яких Київстар, Укрпошта, Книгарня «Є», Вчасно, Budu Sushi, Palianytsia, Netpeak та інші.

MMR також приєднався до всеукраїнського флешмобу та пропонує добірку креативів від учасників:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину