Золота карета повідомляє жителям Лондона про запуск нового смаку Marmite
19 Тра 2022, 11:22

Золота карета повідомляє жителям Лондона про запуск нового смаку Marmite

Прикрашений золотом кінь і карета їздили містом Челсі, Лондон, щоб просувати випуск нового смаку бутербродних паст бренду Marmite, дочірньої компанії Unilever.

Рекламне агентство Adam&EveDDB створило зовнішню рекламну кампанію, розмістивши рекламу в різних місцях і запустивши такі фрази, як: «One either loves it or one finds it really rather beastly».

Кампанія триватиме до 26 червня і включатиме серію діджитал білбордів. Наприклад, біля універмагу Harrods розміщено білборд із написом: «One either loves it or regurgitates in one’s designer handbag»; інший на набережній Челсі говорить: «One either loves it or would rather gargle Thames Water»; а третя в Найтсбрідж говорить: «One either loves it or has to rinse one’s mouth with Earl Grey».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Соціальна кампанія проходитиме у Facebook, Twitter та Instagram, а також включатиме друковану рекламу. Компанія Mindshare спланувала медіа-стратегію Marmite, а компанії WCommunications було доручено роботу зі споживачами.

Це друга кампанія, створена агентством Adam&EveDDB для Marmite після того, як агентство очолило кампанію Marmite Dynamite у 2020 році.

Розкажіть друзям про новину