The One Show — це одна з найпрестижніших у світі нагород в області реклами, дизайну та цифрового маркетингу. Понад 40 років «Золотий олівець» вважався однією з головних нагород у креативних індустріях. Переможці The One Show 2022 року відображають рік викликів та інновацій, коли дорога ціна падіння старих систем і погляд на світле майбутнє створили ряд захоплюючих робіт.
Кампанія «The Lost Class» продовжує свій сезон нагород, отримавши перемогу в категоріях Creative Use of Data, Experiential, Immersive та OOH, а також 20 золотих олівців і звання «Агентство року» для агентства, що стоїть за цією кампанією, — Leo Burnett Chicago.
Створена разом із продюсерською компанією Hungry Man для неприбуткової організації Change the Ref, кампанія запросила представника Національної стрілецької асоціації Девіда Кіна виступити на церемонії випуску зі школи, на якій аудиторія складалася із порожніх стільців, щоб представити учнів, що мали би стати випускниками в 2021 році, але загинули під час стрілянини в школі.
Перемога прийшла невдовзі після того, як кампанія завоювала високі нагороди на Clio та ADC Awards.
Окрім «The Lost Class», 18 найунікальніших кампаній року були відзначені, включаючи переможців Гран-прі Cannes Lion 2021 «The Bread Exam», Dove «Courage Is Beautiful» та Heineken «Shutter Ads». Adweek опублікував список переможців The One Show за 2022 рік.
Brand-Side
draftLine AB InBev Colombia Bogotá, Abaco Bogotá та Macarena Bogotá для AB InBev Colombia
«Tienda Cerca» показала, як оцифрування невеликих магазинів допомогло підтримувати процвітання громад, незважаючи на закриття та скорочення, пов’язані з пандемією.
Branded Entertainment
Mojo Supermarket New York та Active Theory Los Angeles для Girls Who Code
«DojaCode», спільна робота Girls Who Code та Dojacat, здобула нагороду в категоріях Branded Entertainment, а також Interactive & Mobile Craft. Створена, щоб допомогти подолати гендерний розрив у STEM (наука, технології, інженерія і математика — Прим.ред.), ця співпраця з Mojo Supermarket New York і Active Theory заохочувала дівчат вивчати код через музичне відео Doja Cat «Woman».
Creative Effectiveness
Ogilvy UK London та Ogilvy Toronto для Dove
Зворушлива робота містить серію зображень медичних працівників, які відчувають видиму втому, під лозунгом «Courage is beautiful»/«Мужність — це красиво». У 2021 році кампанія отримала кілька Гран-прі на Cannes Lions.
Film
Riff Raff Films London, 750mph London, Moving Picture Company London та Final Cut London для Burberry
Приголомшливий короткометражний фільм «Open Spaces» поєднав розкішну моду та рух — моделі мандрують по землі й у повітрі. Adweek назвав рекламу однією з найкращих у 2021 році.
Design
Google Mountain View та Google Creative Lab New York для власного «Timelapse in Google Earth»
Google Mountain View і Google Creative Lab перемогли в категорії Design за свій «Timelapse in Google Earth», який показав вплив людини на екосистему через фотографії, зроблені з космосу.
Direct Marketing
Publicis Italy Milan, Prodigious Milan, JAJAFilmsBarcelona та TresBien Buenos Aires для Heineken
Кампанія «Shutter Ads» показала, що бренд перейшов від рекламних щитів до розміщення реклами на закритих дверях підприємств, щоб підтримати стійкість під час закриття, вигравши категорію Direct Marketing. Кампанія отримала Гран-прі в категорії Outdoor Advertising.
Gaming
Cheil PengTai Beijing та Cheil Hong Kong для Samsung
У кампанії «The Cost of Bullying» детально описано, як внутрішньоігрові штрафи приборкували серйозну проблему знущань в онлайн-просторах.
Health & Wellness
L&C New York, Suitcase Productions New York та Agosto Lima для Dole Sunshine Company і Ananas Anam
Ця глибока робота завоювала перемогу в категорії Health & Wellness, проливаючи світло на те, як викинуті листя ананаса можуть служити екологічною альтернативою шкірі.
IP & Products
Google Devices & Services Creative Team Mountain View для власного «Real Tone»
У рамках ініціативи «Real Tone» компанія об’єдналася з фотографами для покращення функцій камери для темних тонів шкіри. Зусилля було продемонстровано в рухомому ролику зі співачкою Ліззо в головній ролі.
Interactive, Online & Mobile
GUT São Paulo, HEFTY São Paulo, I Hate Flash São Paulo і Mol São Paulo для Heinz
«Hidden Spots» уміло поєднала високий рівень екшну та духу бренда, надавши карти для прихованих місць у Call of Duty для гравців, яким потрібно було перекусити під час динамічної гри.
Integrated
BBH USA New York, Anonymous Content Los Angeles та Cabin New York для Google
Ініціатива залучила співаків T-Pain, Normani і Tanerelle, щоб полегшити підтримку бізнесу, який належать чорношкірим.
Moving Image Craft
Serviceplan Germany Munich для Penny
Емоційна короткометражка «The Wish» для Penny, в якій батьки розповідають своїй дитині про всі помилки, які вони повинні робити, в той час як реальність залишила їх в самоізоляції.
Music & Sound Craft
BBDO New York для Sandy Hook Promise
«Teenage Dream» здобув перемогу з поглядом на втрату невинності через шкільні стрілянини. Декілька молодих людей, які пережили напади, співаючи однойменну пісню Кеті Перрі, пролили світло на триваючу травму тих, хто вижив.
Pharma
Special Auckland, The Post Office Auckland для Motor Neurone Disease New Zealand (MND NZ)
Кампанія “David’s Unusables” зосереджується на людині, яка продавала свої товари один за одним, оскільки поступово втрачала рухові функції.
Africa São Paulo для Folha de S.Paulo Newspaper
Показуючи різкий контраст між пропагандою та новинами, які ґрунтуються на фактах, «The Most Valuable News» підкреслюють, що якісна журналістика зараз потрібна як ніколи.
Public Relations
Jung von Matt DONAU Vienna для Vienna Tourist Board
Із потребою свободи художнього самовираження в умовах заборон в інтернеті, які видалили фотографії мистецтва через порнографічність, у рамках кампанії створили OnlyFans для виставлення мистецтва на платформі.
Radio & Audio
Dentsu Webchutney Bengaluru для VICE World News
«The Unfiltered History Tour» — фільтр, який дозволив користувачам побачити правду про те, звідки походять багато артефактів Британського музею. Використовуючи інтерв’ю та коментарі з кількох джерел, цей огляд історичного відбілювання переміг у категорії «Радіо та аудіо».
Social Media
McCann Paris Neuilly-sur-Seine, McCann Health London, McCann Worldgroup Germany Düsseldorf та Weber Shandwick Neuilly-sur-Seine для Spinneys та Lebanese Breast Cancer Foundation
У кампанії The Bread Exam використовують хлібне тісто, щоб показати глядачам, як виконувати стандартну процедуру обстеження грудей вдома.
У поєднанні з переможцями в категоріях представляємо цьогорічних лауреатів — агентства та бренди:
- Агентство року: Leo Burnett Chicago
- Незалежне агентство року: L&C New York
- Брендове агентство року: Google Devices & Services Creative TeamMountain View
- Мережа року: Ogilvy Group
- Креативна холдингова компанія року: Omnicom Group
- Продюсерська компанія року: Hungry Man Los Angeles
- Музична та звукова компанія року: Beacon Street Venice
- Клієнт року: Unilever
- Некомерційний клієнт року: Change the Ref
- Бренд року: Google