Каньє Вест об’єднався з гігантами індустрії, включаючи Gap та Adidas, хоча мав скандальну репутацію. У минулому на YEEZY висували позов за несвоєчасне постачання продукції, а Gap, як повідомляється, був роздратований тим, скільки часу репер витратив на розробку своєї лінії. Також його звинуватили у крадіжці логотипу малого бізнесу для туристичних товарів.
Тепер, у абсолютно новому концептуальному проекті, Вест займається дизайном упаковки, а точніше дизайном упаковки McDonald’s.
Згідно з Hypebeast, художник об’єднався з індустріальним дизайнером MUJI Наото Фукасавою для цієї авантюри і нещодавно опублікував один із дизайнів у своєму акаунті в Instagram.
«Ye об’єднується з легендарним промисловим дизайнером MUJI Наото Фукасавою, щоб переосмислити упаковку McDonald’s»
На зображенні був представлений дизайн культової коробки для бургерів мережі, хоча замість виразних червоних і жовтих елементів, до яких звикли, зображені інгредієнти, які покупець очікує знайти у своєму бургері.
Внизу з’являються слова «наступного тижня буде картопля фрі», як посилання до тексту, який Уест написав для однієї зі своїх найвідоміших пісень Gold Digger.
Зусилля Веста з переробки упаковки McDonald’s не повинні викликати подиву: співак одного разу написав у Twitter, що ресторан фаст-фуду був його улюбленим. Крім того, цього року він також з’явився у рекламі McDonald’s для Суперкубку.