Українські креативники допомогли світу почути Україну на Таймс-сквер
25 Тра 2022, 14:08

Українські креативники допомогли світу почути Україну на Таймс-сквер

Нью-Йоркська агенція Le Truc та Leo Burnett Ukraine допомогли світу почути українців у проєкті Voices from the Inside, створеної для Human Rights Foundation (HRF).

Проєкт об’єднав вебсайт, зовнішню рекламу у Нью-Йорку та відеоінсталяцію з голосами команди Leo Burnett Ukraine, що є частиною української Publicis Groupe. Короткі історії про життя під час війни з’явились на екранах головної вулиці Нью-Йорка Таймс-сквер, яку щодня відвідують тисячі людей з усього світу. Вони привертають увагу до проблеми в Україні, а також допомагають збирати кошти для фонду Ukraine Solidarity Fund — Operation Sunflower.

Кожне повідомлення включає QR-код, що веде на сайт, де можна послухати усі історії та задонейтити на гуманітарну допомогу для українців, що перебувають у зоні конфлікту. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Експериментальну відеоінсталяцію з цими історіями також представили на Oslo Freedom Forum, що відбувався з 23 по 25 травня. Учасники норвезької конференції могли послухати голоси українців та записати власні аудіоповідомлення на підтримку України. 

Розкажіть друзям про новину