В аптеках Нью-Йорка почали продавати ліки від расизму
27 Тра 2022, 11:23

В аптеках Нью-Йорка почали продавати ліки від расизму

Незалежне креативне агентство Anchor Worldwide розробило маркетингову кампанію для боротьби з поширенням злочинів на ґрунті ненависті до азіатської спільноти у Нью-Йорку після того, як пандемія, на жаль, призвела до сплеску випадків такої поведінки.

«Ліки від расизму: формула AAPI» – це новий фармацевтичний продукт, який претендує на те, щоб покінчити з расизмом за допомогою однієї таблетки. При найближчому розгляді упаковки покупці можуть прочитати, що єдині ліки від расизму – це «любов, співчуття, самоаналіз, емпатія, мужність та совість».

По всьому місту в аптеках розставлено сотні упаковок з ліками. Дрібним шрифтом на коробці написано: «Рекомендованої дози антирасистського лікування немає. Тільки навчання та розуміння можуть допомогти. Якщо ви відчуваєте расистські думки або поведінку і відчуваєте себе все більш жорстоким по відношенню до інших, просто залишайтеся вдома та відпочивайте. Назавжди. Ніхто не хоче, щоби расисти виходили на вулиці міста».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми хотіли використовувати нетрадиційний механізм впливу, щоб поділитися нашим антирасистським посланням, тому що расизм дійсно є своєрідною хворобою в тому, як він поширюється і заражає уми людей», – сказав Аарон Седлак, головний креативний директор Anchor Worldwide.

«Незважаючи на те, що ми знайшли способи запобігання та лікування Covid, злочини на ґрунті ненависті не слабшають. Тому коли арт-директор Кевін Бе запропонував проект на підтримку StopAAPIhate.org, організації, що займається боротьбою з расизмом, ми як агентство відразу ж підтримали його».

Подальше посилення кампанії відбувалося за рахунок білбордів, розміщених у різних районах з такими текстами, як: «Feel less racist, Fast!». QR-код цих білбордів веде людей на сайт організації.

Розкажіть друзям про новину