Незалежне креативне агентство Anchor Worldwide розробило маркетингову кампанію для боротьби з поширенням злочинів на ґрунті ненависті до азіатської спільноти у Нью-Йорку після того, як пандемія, на жаль, призвела до сплеску випадків такої поведінки.
«Ліки від расизму: формула AAPI» – це новий фармацевтичний продукт, який претендує на те, щоб покінчити з расизмом за допомогою однієї таблетки. При найближчому розгляді упаковки покупці можуть прочитати, що єдині ліки від расизму – це «любов, співчуття, самоаналіз, емпатія, мужність та совість».
По всьому місту в аптеках розставлено сотні упаковок з ліками. Дрібним шрифтом на коробці написано: «Рекомендованої дози антирасистського лікування немає. Тільки навчання та розуміння можуть допомогти. Якщо ви відчуваєте расистські думки або поведінку і відчуваєте себе все більш жорстоким по відношенню до інших, просто залишайтеся вдома та відпочивайте. Назавжди. Ніхто не хоче, щоби расисти виходили на вулиці міста».
«Ми хотіли використовувати нетрадиційний механізм впливу, щоб поділитися нашим антирасистським посланням, тому що расизм дійсно є своєрідною хворобою в тому, як він поширюється і заражає уми людей», – сказав Аарон Седлак, головний креативний директор Anchor Worldwide.
«Незважаючи на те, що ми знайшли способи запобігання та лікування Covid, злочини на ґрунті ненависті не слабшають. Тому коли арт-директор Кевін Бе запропонував проект на підтримку StopAAPIhate.org, організації, що займається боротьбою з расизмом, ми як агентство відразу ж підтримали його».
Подальше посилення кампанії відбувалося за рахунок білбордів, розміщених у різних районах з такими текстами, як: «Feel less racist, Fast!». QR-код цих білбордів веде людей на сайт організації.