Намагаючись підкреслити відсутність розмов про місячні між друзями та сім’єю, бренд інтимного здоров’я INTIMINA створив Period Crunch, унікальні пластівці для сніданку у формі матки, що мають малиновий смак і фарбують молоко у червоний колір.
У коробці також є підказки для розмови та схема жіночої репродуктивної системи, щоб люди могли визначити, де у тілі знаходиться матка. Intima стверджує, що культурні фактори заважають багатьом жінкам спокійно говорити про місячні. Розмова про менструацію за сніданком може допомогти подолати ці заборони.
Запуск був натхненний опитуванням більше 2 тисяч дорослих, проведеним брендом, який показав, що майже половина (48%) людей занадто збентежені, щоб говорити про свої критичні, в той час як більше 77% ніколи не згадували про свої критичні у повсякденних побутових соціальних умовах, наприклад, за столом під час сніданку. Ще однією дивовижною статистикою виявляється, що 82% людей не можуть правильно визначити, де знаходиться матка.
Зернові пластівці унікальної форми призначені для початку розмови та покликані допомогти зруйнувати існуючі соціальні бар’єри, пов’язані з розмовами про критичні.
Бренд створив пластівці на менструальну тематику в рамках кампанії Seen + Heard, що триває, спрямованої на нормалізацію та підвищення видимості менструального благополуччя.
«Місячні — це нормально, і розмови про місячні мають бути нормальними», — наголошує Данела Загар, представник Intimina.