У Нідерландах виставили на продаж зношене взуття безпритульних
31 Тра 2022, 10:24

У Нідерландах виставили на продаж зношене взуття безпритульних

Раніше Balenciaga випустила лімітовану серію рваних кросівок, взявши за основу ідею гарних кросівок і зробивши їх потертими і зношеними, щоб сказати, що вони призначені для носіння на все життя.

Менш пошкоджені версії продавалися за 495 і 625 доларів, а ексклюзивні 100 пар «екстразруйнованих» кросівок коштували 1850 доларів.

У відповідь на таку ініціативу Balenciaga голландська Армія Спасіння, як міжнародний рух та частина Всесвітньої Християнської Церкви, у співпраці з модним фотографом Карлі Ермес придумала своє власне рване і зношене взуття, яке «справді знищене», і в даному випадку це не просто данина моді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Замість кросівок, які були спеціально зношені, у кампанії представлені пари кросівок, які насправді носять люди, які живуть на вулицях місяцями чи роками.

Тамар Кеунінг, співробітниця з маркетингу та комунікацій голландської Армії Спасіння, сказала, що, хоча креативність у високій моді заслуговує на похвалу, вона «іноді розходиться» з тим, як звичайні люди сприймають функцію одягу.

«Зруйноване взуття безпритульного в протиставлення висококласних продуктів цієї фешн-індустрії буквально та символічно відбиває нерівність у світі». — сказала Тамар Кеунінг, співробітник з маркетингу та комунікацій Армії Спасіння.

«У всякому разі, ми вдячні, що вони вирішили випустити ті кросівки, бо саме це підштовхнуло до нашої ідеї: продавати старі кросівки, які носять люди, що живуть на вулицях. Не виглядають знищеними, а справді знищені через їхні важкі умови життя».

Привертаючи увагу до зіпсованого взуття безпритульних, кампанія сподівається «буквально та символічно» відобразити невідповідність та суперечність між реальністю та розкішною індустрією високої моди.

Вісім пар «справді зруйнованого» взуття виставлено на продаж по 1450 євро (1560 доларів США) кожна, а всі виручені кошти йдуть на справу організації, щоб допомогти нужденним.

Розкажіть друзям про новину