Nike запустив програму з відновлення старого одягу
31 Тра 2022, 13:23

Nike запустив програму з відновлення старого одягу

Nike заявляє, що програма Re-Creation дозволяє їй створювати нові рішення для розвитку свого кругового бачення та досягнення своєї мети — безвуглецевого та безвідходного майбутнього.

Нова ініціатива збирає вінтажні та мертві предмети, перш ніж перетворити їх на абсолютно нові продукти з локальним дизайном для продажу.

Перший розділ програми стартує цього місяця в The Grove, Лос-Анджелес, і включає в себе три флісові худі Nike. Кожен елемент доступний в обмеженій кількості, і окремі частини були відновлені до придатного для носіння стану шляхом очищення, фарбування, зшивання та виправлення. Кожна деталь унікальна і має нашивки, а також декоративний рядок для підвищення довговічності, а також ряд елементів трафаретного друку, натхнених Nike та Лос-Анджелесом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Nike Re-Creation підкреслює захоплюючий момент експериментів та прогресу, — сказав Джон Хок, головний дизайнер Nike.

«Програма демонструє дух співпраці Nike, об’єднуючи експертів у галузі дизайну, рітейлі, ланцюжка поставок та сталого розвитку для розробки стратегії та навчання», — додав він.

Продовження терміну служби матеріалів та продуктів — одна з семи цілей, які Nike поставила перед собою в рамках своєї мети на 2025 рік: пожертвувати, переробити чи відремонтувати у десять разів більше продуктів, ніж у 2020 році, та працювати над досягненням своєї кінцевої мети.

Розкажіть друзям про новину