Хлопець-нарцис та вівця-нонкомфоріст у нових роликах Volkswagen
01 Чер 2022, 10:30

Хлопець-нарцис та вівця-нонкомфоріст у нових роликах Volkswagen

Коли у 2019 році креативне агентство Johannes Leonardo взяло на себе керівництво рекламою Volkswagen у США, автовиробник був брендом у кризі. Агентству довелося дотримуватися серйозного тону, щоб впоратися з наслідками скандалу з викидами VW, і зусилля спрацювали, зробивши компанію передовою в інженерному мистецтві виробництва електрокарів та ностальгічною у прощальній рекламі з Volkswagen Beetle.

«Drive Something Bigger Than Yourself» / «Drive Bigger» заявляє, що VW стає виробником автомобілів, який піклується не тільки про навколишнє середовище, щоб стати найбільшим гравцем у світі електромоболів до 2025 року, а також про людей, які керують автомобілем, роблять щось не лише для себе, а й для планети та інших.

Повернення гумору

Дотримуючись лозунгу «Drive Bigger», VW і Johannes Leonardo повертаються до оригінального, більш дотепного тону автовиробника — такого, який пам’ятааємо ще зі знаменитої реклами «Lemon» від DDB 1959 року — у двох нових роликах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

“Those Guys”/«Ті хлопці»

“Those Guys”/«Ті хлопці» режисера Бьорна Руманна показують неосвіченого хама-пішохода, який звертає увагу на свій телефон і ні на кого більше, коли гуляє містом, засмучує перевізників, грюкає дверима перед хлопцем на милицях, смітить і ледь не потрапляє під VW Atlas, який рятує його завдяки переднім гальмівним супортам.

https://youtu.be/djh5OyqafYI
Спираючись на класичний дотепний тон Volkswagen, ми змогли розповісти історію нарцисично відстороненого хлопця, який щасливо провів свій день, не піклуючись ні про кого, крім себе. Ця комедійна напруженість ідеально підкреслює різницю між нашими водіями, які піклуються не про себе, а про всіх.
Джонатан Сантана
group creative director Johannes Leonardo

“Break Free“/«Вириватися на волю»

“Break Free“ — це ролик-метафора на тему овець, в якому зображено шерстисте створіння, яке виривається зі своєї отари і сідає в кузов VW Tiguan. Двоє чоловіків приймають вівцю за домашню тварину.

https://youtu.be/FW4GiXlBEIQ
Вівця-нонконформіст стає метафорою незалежного духу, який демонструють наші водії Volkswagen. Ті, хто відривається від стада, ті, хто знає, що жити «більшим життям» починається з того, що йдеш своєю дорогою, незалежно від того, що інші хочуть, щоб ти робив. У випадку з нашими вівцями — жити собачим життям, гуляти та їздити в далеку подорож на Volkswagen Tiguan.
Джонатан Сантана
group creative director Johannes Leonardo

Режисером цього ролика став Брайс Даллас Говард, який, за словами Сантани, привніс у рекламу «гори пухнастого шарму».

Ми раді поділитися цією останньою кампанії та еволюцією «Drive Bigger». Через добродушне оповідання ми відзначаємо дрібниці, які роблять наше життя кращим.
Кімберлі Гардінер
старший віце-президент з маркетингу Volkswagen of America

Розкажіть друзям про новину