Lego використовує свою продукцію, щоб заохочувати людей до відкритих розмов у сім’ях про сексуальну орієнтацію, гендерну ідентичність та самовираження.
Компанія «A-Z of Awesome», яка розпочалась 1 червня і триватиме до 2023 року. Lego створили алфавіт із деталей, який розширює словниковий запас та допомагає домогтися визнання спільноти ЛГБТК+ через гру. Він розширює торішню ініціативу бренду, коли він випустив свій перший набір ЛГБТК+ під назвою «Everyone Is Awesome».
Цей набір з райдужними та гендерно-нейтральними фігурками Lego був створений для інклюзивності спільноти ЛГБТК+. Кампанія цього року просуває цю місію, вирішуючи деякі проблеми та плутанину, які можуть завадити сприйняттю.
Дизайн кожної літери було створено членами ЛГБТК+ спільноти, зокрема шанувальниками та співробітниками Lego. Lego Group також запрошує до участі громадськість. Учасники можуть вибрати слово, що визначає різні ідентичності, такі як «лесбі», «транс», «квір» або «інтерсекс», або придумати своє власне. Потім вони можуть побудувати це слово із Lego і поділитися ним у соціальних мережах.
Ці матеріали будуть розміщені на спеціальному сайті. На кінець цього року Lego представить повний алфавіт від A до Z.
Компанія Lego використовує безтурботне середовище іграшок, але націлена на соціальну нерівність, оскільки дискримінація та утиски щодо ЛГБТК+ людей зростають. Дослідження організації GLAAD показує, що у 2021 році 59% молоді ЛГБТК+ зіштовхнулися з дискримінацією на підставі своєї сексуальної орієнтації чи гендерної ідентичності – порівняно з 46% у 2020 року, і майже 69% заявили, що не почуваються в безпеці через свою сексуальну орієнтацію.
У рамках своєї ініціативи The Lego Group пообіцяла пожертвувати 1 млн доларів організаціям, які підтримують ЛГБТК+.
Натхнення для створення A-Z of Awesome прийшло з дослідження, яке показало, що 45% людей, які не належать до ЛГБТК+, вважають розмови про гендерну ідентичність незручними. Компанія Lego вважає, що гра з її продукцією може бути подвійною метою: сприяти таким розмовам і розумінню.
«Конструктори Lego можуть бути потужною формою самовираження, оскільки ви можете побудувати все, що можете собі уявити», – сказав Алеро Акуя, віце-президент з розвитку бренду в Lego Group, у своїй заяві. «Ми також знаємо, що люди люблять говорити про те, що вони будують, тому ми подумали, що це буде відмінним засобом розпалювання важливих, а іноді й складних розмов про ідентичність».