Kraft Heinz вважає, що картину Да Вінчі замазали вершковим сиром
03 Чер 2022, 13:21

Kraft Heinz вважає, що картину Да Вінчі замазали вершковим сиром

У Луврі чоловік, переодягнений у жінку, в інвалідному візку, раптово підскочив до картини із зображенням Мони Лізи і кинув у неї торт.

Коли в Kraft Heinz дізналися про цей випадок, вони вирішили розпочати власну використати цю ситуацію та розпочати власну кампанію. Всі говорять про кремовий торт у центрі суперечок, але компанія стверджує, що цей «крем» може бути вершковим сиром.

Was it Philadelphia? цікавиться компанія. Питання супроводжується вражаючим відтворенням обмазаної картини кремом. Команда креативного агентства Rethink вигадали креативну активацію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Якщо є вершковий сир, гідний Лувру, то це Філадельфія», — заявляє виробник вершкового сиру.

Розкажіть друзям про новину