Кім Кардаш’ян запустить нову колекцію косметики з догляду за шкірою бренду SKKN BY KIM наприкінці цього місяця.
Новий бренд Кардаш’ян з’явився через рік після оголошення про те, що бренд KKW Beauty більше не існує, що, на думку шанувальників, було просто кроком до ребрендингу. Але на місці KKW Beauty, здається, буде щось нове.
SKKN також переосмислює свій попередній бренд KKW Beauty, прагнучи мінімалізму. Лінія укладена в гладку упаковку в різних відтінках тілесного кольору та представлена у різних формах.
Лінійка бренду SKKN складається з дев’яти екологічно безпечних продуктів, кожен із яких заснований на інноваційних формулах, розроблених для ревіталізації шкіри. Всі пропозиції SKKN доступні менш ніж за 100 доларів, що є плюсом лінійки у світі розкішних засобів по догляду за шкірою.
Лінія народилася з бажання піклуватись про власне здоров’я шкіри, оскільки Кардаш’ян бореться із псоріазом. SKKN – це відчутний результат багаторічної роботи з дерматологами і косметологами та навчання у них (у тому числі таких знаменитостей, як фахівець з догляду за обличчям Джоанни Чех) і забезпечує комплексний догляд, що включає ніжний пінний очищувальний засіб, сироватку з гіалуроновою кислотою та живильна нічна олійка.