Агентство Ogilvy Australia запустило розважальну кампанію KFC під назвою Degustation.
Ogilvy побудували ресторан вишуканої кухні з нуля і розробили дегустаційне меню з 11 страв, щоб дати найвибагливішим і найвпливовішим кулінарним критикам Австралії місце, де вони публічно можуть визнати, що їм подобається KFC.
Найцікавіше в цій кампанії полягало в тому, щоб знайти правильний баланс між правдоподібним та безглуздим. Ogilvy грав із умовностями світу вишуканої кухні. Іноді KFC схилявся до крайнощів. Наприклад, KFC пригощала своїх гостей щедрим французьким шампанським за 200 доларів після прибуття в ресторан. А іноді навпаки порушували традиції вишуканої кухні, просячи їх робити те, що природно для любителів KFC, наприклад, не користуватися столовими приборами.
Кухар Неллі Робертсон вигадала страву, яка спонукала відвідувачів насолодитися гострою сумішшю помідорів, салату та майонезу з перцем. Але робити це без приборів. Все для того, щоб побачити, як австралійські елітні критики повністю облизують свою тарілку.
Кожна з 11 страв була грайливою комбінацією вишуканої кухні та KFC. Наприклад, KFC взяли смажену курку Попкорн та поєднали з супом із селери, грибними галушками та базиліком, прикрашеним їстівним квітковим гарніром. Навіть стіл був прикрашений з урахуванням соціальних мереж. Кожна тарілка була стратегічно розміщена на скатертині так, щоб ім’я обернулося навколо тарілки гідним чином для Instagram та соціальних мереж.
Зрештою, KFC і Ogilvy довели, що єдина різниця між смаженим курчам з Кентуккі і рестораном високої кухні полягає в надмірному, театральному, химерному і, зрештою, непотрібному досвіді.