Kraft Heinz Company випустив лак для нігтів з ароматом сиру
08 Чер 2022, 11:27

Kraft Heinz Company випустив лак для нігтів з ароматом сиру

Шанувальники плавленого сиру Velveeta, бренду, що входить до Kraft Heinz Company, тепер можуть фарбувати нігті лаком, який виглядає і пахне як їх улюблена закуска.

Kraft Heinz Company випустив лімітовану серію лаків для нігтів з ароматом сиру під назвою «Pinkies Out Collection» у партнерстві з лондонським бьюті-брендом Nails.INC. Окрім червоного та жовтого лаків для нігтів під назвами «Finger Food» і «La Dolce Velveeta» за $15, представлені наклейки для нігтів «That’s La Dolce Velveeta» за $5, які імітують зовнішній вигляд плавленого сиру.

Velveeta відома своєю насиченою кремовою текстурою та сирним, плавленим смаком, то що може бути кращим способом втілити це в життя для наших шанувальників, ніж за допомогою чогось настільки ж насиченого і вершкового — лаку для нігтів?
Келсі Райс
старший менеджер з комунікацій бренду Kraft Heinz

Незважаючи на те, що минулого року бренд випустив фейкові засоби по догляду за шкірою, лінія лаків для нігтів не є приколом. Колекція Pinkies Out продовжує кампанію «La Dolce Velveeta», метою якої є оновлення 100-річного бренду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину