«Не всё так однозначно»: бліц-аналіз комунікації Марини Овсяннікової
08 Чер 2022, 13:08
PR

«Не всё так однозначно»: бліц-аналіз комунікації Марини Овсяннікової

«Не всё так однозначно». Напевно, ця фраза у багатьох в голові під час згадки Марини Овсяннікової. Але її комунікацію точно можна назвати як мінімум шкідливою! І ось її кілька повідомлень, які вона активно просуває.

  • «У всьому винен один путін, а росіяни не повинні нести колективну відповідальність».

Такий наратив повністю протирічить комунікаційній стратегії України, зокрема, на дипломатичному рівні та на тлі запровадження нових санкцій. У коментарях під крайнім дописом редактора Atlantic Council про останнє дослідження «77% росіян підтримують війну» європейці вже розмірковують, що не можна вірити дослідженням тоталітарних країн. Але ж ми чули перехоплені розмови росіян, записи опитувань на вулиці, низку включень наших блогерів із росіянами. Там більшість із риторикою знищення українців як превентивний захід захисту рф.

  • «Україна та росія = братні народи».

Напевно, з цією думкою Марина їхала в Київ, сподіваючись, що їй тут будуть раді. Але це повідомлення вона активно транслює в тій же Німеччині. Моя знайома там надсилала плакат перед будинком, де зображені хлопець і дівчина, мовляв, українці та росіяни — друзі та навіть більше. І це дуже шкодить роботі величезної кількості комунікаційників і, думаю, дипломатам також. Адже ми просуваємо історичну лінію відбудови незалежності, де московія ніколи не була нашими братами чи бодай троюрідним племінником. У нас є власна історія з величезним культурним ядром у вигляді Києва. А те, що в якийсь момент московія вирішила раптом стати «російською імперією» та заодно загарбати собі історію Русі і зловживати на цьому факті далі — із цим нам ще доведеться боротись довго та допомагати європейцям це усвідомити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Якщо Марина дійсно хоче зробити все для того, щоб війну припинити, то це треба робити в інфопросторі росіян. І тут я підтримую її колег, хто це активно робить та показує правду і дає факти про війну в Україні. І раджу Марині теж направляти її ресурс на росіян, а не розказувати щось нам, отримувати міжнародні премії за сміливість та роздавати інтерв’ю, проводити лекції.

Нещодавно на Телебачення Торонто вийшов сюжет-розбір про Овсяннікову, раджу переглянути:

Кавер: MMR

Розкажіть друзям про новину